asiyerz Merhaba kızlar, 14. Haftamda aniden kanamam oldu ve hastaneye gittik düşük önleyici iğne yaptılar, 2 gün hastanede yattım. Şimdi de evde hep yatıyorum kalkmıyorum. Aranızda benim gibi olan veya benzer durumlar yaşayanlar var mı?
Melegm0523 asiyerz merhaba canım, 13. Haftamda su gibi akan kanamayla hastaneye koştum. Bir önceki bebeğimde düşüktü çok korktum kesin gitti bebeğim dedim hamdolsun iyi olduğunu öğrendim kese etrafında fazlaca büyük kanama alanım vardı. İki gün yatış verdi doktorum kaç serum yedim hatırlamıyorum bile.. sonra çıktım hastaneden herşey yasaktı. Ama lekelenmelerim hafif kanamalarım devam etti çünkü o kan birikiminin kendisini atması gerekiyor dedi doktorum. Şuan 17+2 olduk sancılarım ağrılarım ve hafif kanamalarım hala devam ediyo. Dün gittim doktora bebeğim iyiydi şükür ama kanama alanım az bişey varmış hala temizlenene kadar gene herşey yasak ve gelen lekelenmelerden de korkma dedi. Seni korkutacak tek şey şiddetli ağrı ve adet kanaması gibi gelen çok yoğun kanama dedi. Şuan yatmaya devam anlayacağın senin benim gibi olan birsürü hamile var canını sıkma diye bu kadar açıkladım. İnşallah bu günlerimiz geçecek🌺
Asliormanci asiyerz evet bende o haftalarda yaşamıştım aynılarını korkmayın iğnelerin etkisi oluyor dinlenin yormayın kendinizi benim plesantam öndeydi ondan kanama olmustu Allah’a şükür 28. Haftaya kadar yukarı çıkar dediler benim 22. Haftadaki kontrolümde yukarı çıkmış dedi doktorum sonrasında da hiç kanamam olmadı
Aybuke2639 canım merhaba benim 7 haftada başladı 11 haftada paçalarımdan aktı resmen 15te parça geldi dedim bebek gitti hastaneye koştum kanama alanı varmış bebek iyi sağlıklı dedi ve resmen adet kanaması gibi 20 haftaya kadar sürdü 20 haftada 2 kez pembe geldi ve sonra bitti şu an 31. Haftadayım masallah hiç yok şimdide erken doğum riskim var Protestan iğne ve hapını kullandım sürekli şimdi sadece hapı vajinal yoldan kullanıyorum ama ben 20. Haftaya kadar banyo ve WC harici hiç kalkmadan yattım halada yemek yapmaya kalkıp geri yatıyorum kanama alanı diyordu doktor şimdi o alan kapanmış çok şükür sende kalkmadan yat sürekli ha bide ben çok inanandım okudum sende inanırsan oku “Yâ tâmmu fela tesıfül elsünü külle künhi celâlihi ve mülkihi veizzih.Yâ Tammü” Düşüğü önlemek için bu dua rabbim yardımcın olsun hep yat…
Melegm0523 Aybuke2639 erken doğum riski neden oluyo canım bu önceden olan kanamalarından dolayı mı acaba
Aybuke2639 Melegm0523 hem kanamalar olduğundan hemde şeker var bende kuzum suyum fazla o yüzden doktor iki türlüde erken doğum riski diyor tabi Allah bilir ama hayırlısı olsun..