_aysealb Kızlar 30 haftalık olduk çok şükür 🧿🥰 kıyafet falan o tür eksikleri aldım da beşik araba kaba malzemeler kaldı alayım mı acele mi ediyorum bilemedim fiyatlar da malum, fikir verin ne olur 🥹😂
BBuseY _aysealb biz 25 haftada ( bebek arabası hariç ) herşeyimizi bitirdik. 😃😃 bnce hemen başlamalısın canım
bebek_firarda _aysealb şu an 25+0 ım. Çoğu şeyimiz eksik. Aralıkta hepsini bitircez çünkü zam gelcek diyolar ocakta. Bence al çünkü bebeğinde kaçıncı haftada geleceği belli olmuyo. Kafan rahat olur
Zeynepenise _aysealb biz de ilk büyük şeyleri çıkardık aradan 30 haftalık olmadan bir eksiğimiz kalmadı . Bebek arabasını aldığımızda 6 bin liraydı şu an 10 bin lira ne kadar çabuk alırsan o kadar iyi
Edafmo _aysealb canım sen kendine acele mi ediyorum diyosun ama ben 24. haftamda beik, gardirop, anakucagi, banyo kuvet seti falan tum buyuk esyalari bitirdim…. Şuan 26+1 im, çok çok küçük detaylar kaldı😂 bende sende bir an önce başla canım
gamzecee _aysealb ben il büyük malzemelerden başlamıştım çünkü haftada zam geliyordu 😂 biran önce alsan iyi edersin yeni yıl zamı kapıdadır
Btlklnc _aysealb asıl önemlı seyler ıcın gec kalmıssın ben kıyafetten daha önemlı oldugunu dusunuyorum besıgın ana kucagın falan.. kara cuma ındırımınden aldım ıkı katına cıktı fıytları ıyıkı almısım dıyorum
Esayser 26 haftayı geçtik herşeyimiz hazır şimdi aldıklarım tamamen keyfiye şeyler odasını süslemek için falan iyiki bitmiş alışveriş çünkü ağırlaşmaya başladım bi mağazada 15 dk fazla duramıyorum