Dmttthemum Park yatak aldım beşik olarak 70×110 içini dekore etmek istiyorum yan koruma yaptıran var mı anne yanı bir tarafı açılıyor nasıl yapmalıyım ya da ilk aylar için babynest alıp onda mı yatırsam acaba hem beşiğin içinde hem de salonda falan iyi olur
[silindi] Dmttthemum bende de aynı yatak var ama yan koruma yaptırmayı düşünmüyorum zaten bebek dönemiyor Yatağı da çok ince bebek rahat edebilir mi ondan da emin değilim ben de kararsızım
berosunannesii Dmttthemum ben de park yatak aldım içine de kendi yatağı cok ince olduğu icin trendyoldan 70×110 ölçüsünde yataştan yatak aldım. lcw nevresim takımı aldım onları serdim. Üstüne de sevi bebe den reflü yatağı aldım gece park besiğin icine koyup öyle yatırıyorum gündüz de koltuğun üstüne koyup salonda yanımda yatırıyorum
berosunannesii Dmttthemum Yan korumaya da pek ihtiyaç duymadım yaptırmadım yani park yataklarda gerek yok çünkü
Dmttthemum berosunannesii reflü yatağı eğimli olduğu için biraz kafam karıştı bebek onun içinde rahat edebilir mi diye rahat oluyor mu
berosunannesii Dmttthemum rahat canım o eğimin amacı zaten bebek kustuğu zaman soluk borusuna kaçmasın diye. bebeği koruyor yani cünkü emdikçe sütün birazını kusuyor
berosunannesii [silindi] 😅😅 link atmak yasak galiba cnm. trendyola gir arama kısmına yataş mini twiny sünger yatak yaz cıkar suan 70×110 yatağın fiyatı 653 tl olmus tabi ekonomi işte ben 400 küsüre almıstım. diğeri icin reflü yatağı yaz arama kısmına görselde sevi bebe pembe tulumlu bebis resmi var fiyatı 427 tl satıcı kardeşlerbebek. diğeri de lcw home sitesinden aldım bebek nevresim takımı yaz bir cok model cıkıyor canım umarım yardımcı olabilmisimdir
[silindi] berosunannesii ay her şeyi ayrıntılı yazmışsın hepsini buldum eline koluna sağlık, sadece şu reflü yatağı rahat mı daha önce kullandın mı ondan emin olamadım ya da görseli var mı ?
[silindi] berosunannesii o yatak çocuk kusmasın diye, yani düz yatarken daha kolay kusuyor eğimli yatınca daha azalıyor kusması
berosunannesii [silindi] kullanıyorum canım 17 günlük bebisim rahat ediyor yani şart zaten kustuğu zaman devamlı eğimli bi yatak olduğu icin kusmuğu boğazına kacmasın diye yenidoğan icin öneriliyor
[silindi] berosunannesii bir sorum daha var, yorumlarda yanlarının sabit olmadığını yazmışlar doğru mu bu yan yüksekliklerden bahsediyorum
ZeynepNilDuran Aleynaerayy22 salata tarzı bir şey olabilir. (Patates salatası, kısır vs gibi ) onun dışında hamileyken bu kadar şey yapmanız bile yeter anlayışlı olacaklardır.
[silindi] berosunannesii tamamdır hem bunu hem yatak yatağı alacağım nevresime de cinsiyet belli olunca karar vereceğim
berosunannesii [silindi] al cnm yatak da inan cok güzel yorumlara bakmışsındır zaten yataş kalitesi 😍 güle güle kullansın inşallah bebiş sağlıkla gelsin