Dilarac ne asisiniz boş yapmayın burada herkes gibi yorumlaşıyoruz kırıcı yorum yaptığımı düşünmüyorum size ben kendim yakmadan çok geliyor geçinemedigim için kendime öfkem.. lütfen buradaki hamileler ile yorumlasmayı kaldıramıyorsanız karşıdakini sert yorumlar yaparak kırmayın iyi akşamlar yanlış anladıysan ben özür dilerim kusura bakmayın