Busraasafekinci Erkek anneleri kaçıncı haftada dogum yaptınız. Etraftakiler gec gelir diyorlar ne kadar dogru
-Bal123- Busraasafekinci 39+6 da oğlumu kucağıma aldım şimdi 12+6 günlük hamileyim cinsiyeti belli değil 🥰
Glgn-48 @Busraasafekinci bende 23+4 deyim oğlum olacak hayırlısıyla bende öyle duydum ama etrafıma baktığımda kim kıza hamileyse geç doğum yaptı
Elifderin34 Busraasafekinci bence cinsiyetle alakası yok ya ne zaman doğuma hazırsa o zaman geliyorlar:) erkek ama 33 haftalık gelmeye çalışıyor benimki de geç gelse çok memnun olurduk bizde😀
Asli03 Busraasafekinci ilk oğlumda 40+1de yaptım şuan 38 haftalık gebeyim bakalım bunda ne zaman gelir tahminen 40 olur oda çocuktan çocuğa değişiyor canım kaç arkadaşım 38 de getirmiş biride 39′du ayni olmuyor