Eliiiiff Merhaba güzel anneler. 8 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim biraz zor geçiyor ilkine göre. Bir sorum olacak size. Mide bulantısı çok yaşıyorum kusma yok ama ağzımı açsam kusacak gibi oluyorum. Ne yersem yiyeyim 10 dakika sonra ağzımda değişik bir tat oluyor metalimsi gibi. normal mi sizce?
Merve1905 Eliiiiff 21. Haftadayım suan bırseyler yedım ve ıcımden be zaman bıtecek bu tad dedım bende nedense bıtmedı ılk gunden beri var
Gizem3544 Eliiiiff canım bendede o haftalarda başladı suan 15+5 im hala devam ediyor maalesef özellikle akşamları 🥲
Daisy0000 Eliiiiff Bende de hamile olduğumu öğrenmeden önce böyle olmuştu, su içince bile metal tadı geliyordu, sırf o tat yüzünden bisey yiyip içesim gelmiyordu, 2hafta sürdü sonra geçti