Niss1 Kızlar 2 gündür hafif hafif karın ağrım vardı geçiyordu bugün bel ağrısı da başladı ve gün boyunca devam ediyor hala gecmedi sizce ne yapmalıyım 37+2 deyiz
Derya5866 Niss1 ay bende sancı var diye gittim dün 37+1 dim sancı çıktı 1 cm açılma vardı git bı muayene ol bence
Niss1 Albanianqueen34 ağrılar ara ara oluyor ama şiddetli değil hafif ağrılar belim çok ağrıyor şuan aniden başladı
Niss1 EmineDefneGokce ağrı şuan kesildi karnimdaki yarım saate bir oluyor hemen hemen takip ediyordum ama bel ağrısı sürekli var uzandığım zaman pozisyon değişince de geçmiyor
Cansu1993 Niss1 benimde öyle valla 38+1 bebek kasiliyor bel agrimda adet sancısı gibi pozisyon değiştirmekle gitmyr acaba normalmi
Derya5866 Niss1 bilmiyorum benimle beraber nts de yatan bayan sezeryandi sancısı çıkınca alttan muayene ettiler onu da yoksa başka bı bilgim yok