2zannesii Anneler hamişler rüyanızda hiç doğurdunuz mu?😅 ben sürekli ikizlerimi doğuruyorum bunun bi açıklaması var mı acaba yoksa sadece bilinç altındaki onlara kavuşma heyacanım mı 🥰🥰🥳❤️
Anneadayiozlem 2zannesii bende 3-4 kez emzirdiğimi gördüm bebeğimi daha küçüktü doğum kısımları yok ama emzirdiğimi gördüm bilinç altı muhtemelen aklımızdan hiç çıkmıyor ki bebeklerimiz 🥰
Havva1907 2zannesii bende bu sabah doğurduğumu görerek uyandım. Eşime diyorum çok küçükler bir yerlerini incitmeyelim.
Paramedik16 @“2zannesii”# ay daha yeni uyandım rüyamda doğurmuştum 😂 Bu ikinci doğuruşum hemde ilkinde isimlerini görmüştüm bu rüyamda kaç kilo doğduklarını gördüm 😂 24.haftadayız daha hemde jsjsjsj
2zannesii Paramedik16 yaa inşallah hemencecik kavuşuruz yoksa ben çok üzülüyorum sabah uyandığımda gerçek olmadığını görüncee🥹🥰🥰