Kızlar hatırlayan varmı bilmiyorum benim acılmam olmuştu 33te 2cm doktor hep yat dedi ciğer geliştirici vs olmuştum şükür bu haftaya geldim 36+2 ye haftalık gidiyorum kontrole bugun gittiğimde doktorum suyun azaldığını söyledi 🥺 çarşamba tekrar çağırdı sabah öğle akşam havuç suyu iç günlük 4 litreye yakın su ic dedi eğer sanırım suyu buna rağmen çoğalmazsa doğum planını yapacak bebek zaten ters dönemez suyu olmadığı için dedi suyu zaten 3 muhakkak içiyodum havuç suyu faydasını gören oldumu çok korkuyorum insallah bebeğime bişey olmaz dua edin sağlıkla doğurayım 🥺🥺🥺