Prensesdiana Bebeğimin ense kalınlığı 11 haftada 3mm di 14+3 de 3 .2mm çıktı burun kemiği herşeyi normal ama doktorlar belki başka bir şeydir diye Amniyosentez yapmamı istiyorlar aranızda yaptıran var mı
bkts Prensesdiana ben yaptirdim, mart ayında, icinizde suphe korku vs varsa yaptirin korkmayin, ama iyi bir doktor bulun.
323832 Prensesdiana bende yaptirdim 2 gun once icinin rahatlamasini istiyorsan yaptir ama iyi bi doktor bul kendine riskleri mevcut az da olsa maddi durumun varsa risk içermeyen fetal dna yi dusunebilirsin sadece anne kani ile yapilan bi test
Prensesdiana @323832 iki kez fetal DNA testi yaptım ama kanım yetersiz çıktığı için sonuç alamıyorum yurtdışında yaşıyorum doktorumun önerdiği yer yapacak Türkiye de gibi seçme şansım pek yok
Prensesdiana @bkts doktorumun önerdiği yer pek seçme şansım yok yurdışında olduğum için çok korkuyorum kendim için değil bebeğim için siz neden yaptınız
bkts Prensesdiana 12. Haftada 3mm ense kalinligi cikti, biz fetal dna verdik once onun sonucu trizomi 18 pozitif geldi, o yuzden yaptirdik amniyosentezi
323832 Prensesdiana benim yas riskim yuksek cikmisti testlerde ultrasonda bi kötü bulgu yoktu yaptirdiktan sonra pisman oldum aslinda ister istemez bebegi riske attim yas riski herkesde olabilen biseydi yaptirmasam da olurdu o anki psikoloji ile kabul ettim icimin rahatlamasi icin ama suan diken ustundeyim sanki bisey olcak korkusu fazla
bkts Esraliiii 12. Haftada yoktu baska herhangi bir anomali, 17. Haftada kendini gostermeye basladi hastalik belirtileri kordon damarlarinda eksiklik kalpte sorun beyinde odem kemik gelisiminin gerilemesi vs..