Kızlar 2010 dan beri şeker hastasym insülin kullanıyorum şuandada 21 haftalık gebeyim doktor umarım olumlu sonuçlanır diyabetik anneler riskli anı bebek ölümü oluyor dedi varmı şeker hastası olupta doğum yapan beni biraz rahatlatın hergün içim içimi yiyor 😔😔😔😔😔