Jaleisik kuzum sen birde pünik yapıyorsun sen seni gvrüyorum isim aşinalığından yorumlarını yazıyorsun çok panik yapılorsun yapma bence neyse ne nasip Allah ne yazdıysa o kaderimizi yaşayacağız kendini rahatlatmaya çalış doktor bana dediki gez toz eğlen kafaya takma tutarsa ne mutlu tutmazsa takran denersin öyle yapmaya çalış canım