Esraprsn Öncelikle merhaba canim devlette korkulacak birsey yok bu benim ikinci gebeliğim ve kizimida devlette dogum yaptim sonucta herkes özele gidemiyor ama ben gayet memnunum maddi durumun el veriyor ise özel de güzel bir seçenek ama devlette ayni özel gibi.kimse kimseyi dövmüyor azalamıyor bu arada ankara egitim araştırma hastanesine gidiyorum 28ci haftamdayim 🤗