CerennnK 16+2 haftalık olduk çok şükür. Ama gaz ağrılarım hala devam ediyor . Bu haftalarda olup böyle şikayetleri olanlar var mı 🧐
bkts CerennnK benim de cok oluyordu ama sütü ve yogurdu laktozsuz tuketmeye basladigimdan beri rahatladim cok sukur ben 😌
Selisce CerennnK benim 19+3 hala gaz sancısı oluyor neredeyse yediğimiz herşey gaz yapıyor o yüzden bi çözümü yok yemeklere kimyon kullanıyorum
Zekiye_27 CerennnK günü gününe aynıyız🥰 bende de oluyor hareket edince çıkıyor rahatlıyorum😂 cinsiyet öğrendiniz mi
CerennnK bkts süt içmiyorum. Yoğurtta ev yoğurdu ya da laktozsuz kefir kullanıyorum ama hala oluyor 😪
CerennnK Selisce kimyon da kullanıyorum yemeklere aslında ama çok şişiyprum. Gaz sancısı oluyo ara ara. Sizde de gaz sancısı var mı
CerennnK sedamom00 benim 2. gebeliğim sanırsam ondan dolayı hissediyorum. Kızımda 21. Haftada ancak hissetmiştim
CerennnK sedamom00 ondan çok hissetmiyo olabilirsiniz. Ama endişelenmeyin 2 haftaya kadar hissedersiniz 🥰
sedamom00 Mervebyr20 Bnm de kiz ilk gebelik bna çekmiş benim gibi uslu demekki babası gibi hareketli değil ne güzel 😁
Mustafayigitvebeytugannesi Mervebyr20 ya canım bende 18+2 günlüğüm ama hiç hissetmiyorum aksine ilk gebelikte değil 3. Gebeliğim bu. Normal mi acaba.
sedamom00 CerennnK gaz sancısı olmaması için bol bol su hoşaf ve sulu çorbalar tüketiyorum birde yemeklere kimyon birebir
CerennnK sedamom00 su içen biri değilim o yüzden içemiyorum ama sağlık için zorluyorum en fazla 1.5 litre😑
Elvancn sedamom00 Mommyustn canım sağ sol kasık üstün bazen sertlik his ediyor musun bebek sanki toplaniyor kasılıyor gibi oluyor sizde oluyor mu
Betullllmirac41 Mustafayigitvebeytugannesi seninle günü gününe aynıyız 😇 bende hissetmiyorum çok arada bazen bi pıt pıtlar oluyor onun dışında birşey yok benm de 2.gebeliğim ama yok yani 🫤
Mommyustn 20 hafta oldum gaz şikayetim hala ara ara devam ediyor yoğurt ayran süt ve kurubaklagil tüketimini bıraktım bazen çok canım çekerse tadımlık😐 arada zencefil kimyon çayı içiyorum iyi geliyor
Betul_1 Bende şimdi ye kadar her şey yolundaydı ama az önce kan lekesi gördüm şimdi acile gidecem bana dua edin lütfen 😔😔