Hanımlar merhaba. 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ve reglime 10 gün kala hafif kanamam olmuştu. Şimdi tekrar kanamam oldu ama bu sefer daha uzun sürdü 1. Gün bi kaç damla kan geldi 2. Gün kahverengi gibi akıntım oldu. Fakat reglime 15 gün gibi bir süre var. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi? Benimle aynı durumu yaşayanlar yardımcı olursanız çok sevinirim.