Kızlar , Salı günü tam 36.haftamızda oluyoruz doktorum doğum için günü verdi . Suniyle başlatalım dedim ama daha belli değil o gün muayeneye göre karar verilecek . Sezeryan yada normal olacak . Takip edenler bilir karaciğer enzimlerim yüksek çıktığı için erken alıyorlar . Bizim için dua edin , rabbim herkese sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin 🤲🏻🌸🧿