Yigitbaby canım hastane hakkında bilgim yok ama çatı muayenesi olmuş biri olarak söyleyeyim bence kendini kasmazsan çok normal. tabi herkesin acı eşiği farklı. Doktorum bir anda dedi muayene edicem diye ben öyle sürekli düşünüyordum zaten ama 4 5 saniyelik bir işlem. Benim sonrasında çok ağrım oldu. Yani muayene bu kadar zor geçmemişti sonrasi zorladı beni. Hemen geçecek diye düşün muayene ederken oraya odaklanma inşallah sıkıntı yaşamazsin