Kızlar 23+2 hamileyim şu 4 5 gündür yürümekte zorlanıyorum sanki saatlerce idrarımı tutmusum gibi alt karnımda doluluk ve ağrı oluyor sanki bebek dayanmış oraya gibi yürürken çok zorlanıyorum yatınca geçiyor sadece ve aşırı sık idrarım geliyor gelen de sadece 2 damla bir şey normal mi acaba yoksa erken dogum belirtisi felan mi