Muhammedarasannesi ben anestezisiz tercih ettim ı kadar kısa süre için çok lüzumsuz geldi anestezi. 3 dk sürdü benim. Canım yanmadı ama konforsuz bir hissiyat idi anlık olarak hani aşırı idrara sıkışmış gibi anlık bir hissiyat idi. Ama tüpler tıkalı ise canın yanabileceğimş söyleyen olmuştu burasa ama bende olmadı herhalde kapalılık yok diye.. kısacık bi işlem. Gözümü kapatıp dayandım diyeyim. Hafif bir kan oldu şöyle kanama değil de sildiğinizde kağıda gelen kan kadar. Hafif de regl sancısı gibi bir sancı oldu ama akşam 5 gibi çektirdşm ve gece 10 gibi ağrı geçti. İki saat sonra duş alabilirsin dediler, aldım da. Dediğim gibi çok kıs bir işlem oldıpundan ben anestezi özellikle tercih etmedim..