Naznaz123 ben o zaman bir medyuma gideyim deseydiniz.. Hepimiz insanız anlıyorum doktorların da zor zamanları elbet vardır ama terslemek ne bileyim bir şeyi kibarlıkla ,kırmadan söylemek varken neden terslemek..ki her anne bebeği için heyecanlanıp cinsiyetini merak eder ve bunu tabi ki doktoruna sorar doğal olarak. Bence bir an evvel doktorunuzu değiştirin ,insan özellikle hamileyken çok hassas oluyor sizi iyi hissettirecek bir doktor bulursunuz umarım 💐