Sevgili anneler bu benim ikinci doğumum olacak allahin izniyle sizlere birsey sormak istiyorum tabi ki doktora da gidecem ama sancı sıklaşınca gidecem ilk kızımda nisan gelince gittim mahvoldum sancı felan yoktu bu sabah üstümü değiştirirken afedersiniz bacağıma bi akıntı tıkaç gibi birsey yapıştı bi anda takmadım temizledim daha sonra kahvaltı felan yaptım neyse hafif bi ağrı oldu ilk kızımda 38 haftalık nisan geldi ve diğer gün doğurdum tabi ilk doğumda nişan geldiği gün suyum da geldi diğer gün kızım doğdu şimdi ben tam 35 haftalık hamileyim bu sabah bu akıntı oldu ve bebeğim daha küçük sizce sarı renkli nişan olur mu başına gelen var mi yatayım mi çünkü daha çok erken şimdi doğsa ya küveze alınırsa korkuyorum eşim de evde yok hastane de uzak baba bi fikir verin ne yapacam ilk nisan pembeydi bu da sarı hakkınızı helal edin inşallah midenizi bulandırmamışımdır