Bugün tam 5 haftalık hameliyim ilk hafta betam 208 di doktorum tatmin olmadı tekrar beta istedi 2 gün sonra betam 500 oldu fakat gene tatmin olmadı bugün tekrardan beta istedi dengemi bozup duruyor doktor anlamadım bu kadar neden kan istiyor başına böyle birşey gelen varmı