Rk805108 Meraba hanımlar eşimin spermi düşük cıkmış doktor tedaviyle düzelir demiş ama moralim cok bozuk cok caresiz hissediyorum bi kere hamile kaldım 35 haftalıkken kalbi durdu 2 sene oldu hamike kalamadım eşimede belli edemiyorum cok üzülüyorum bende pkos varmış 14 kılo verdim dahada vermek istiyorum tabi eşiğinde sperm duşük demiş doktor böyle olup hamile kalan varmı neler yaptınız bi kere kaldım hamile tekrar hamile kalmak cok istiyorum ya yardımcı olur musunuz bana
Cananyildiz Rk805108 hic üzülme benim esimdede vardi düzeldi. Keçiboynuzu aldm ben kendim hergun kaynattim suyunu icti. Kuruyemis ve bal ile kendim macun gibi yaptm onu yedi. Mutlaka vitamin almalısınız fiyatları biraz yüksek ama ise yarıyor takviye şart zaten doktor vermistir diye düşünüyorum.
bebekkkkkkk000 Rk805108 keçiboynuzu özü ve nihalin bahçesi kuvvet macunu kullansın canım eşin 3 ay iyi gelir
2022bebeki Rk805108 İleri hareketimiz biraz düşüktü, maxigo vitamin, keçiboynuzu özü, keçiboynuzu özü, e vitamini, kuruyemis,muz,bitter çikolata, paketli gıdalardan,sigaradan uzak durmak epey fayda etti . Bir de arı sütü bal polen👌
Rk805108 Cananyildiz evet verdi pahalı malasef 700 yl aldığımız tek düzelsin de para önemli olmıyor keçiboynuzu öyle yese olmaz mı illa kaynatmak mı lazım
Cananyildiz Rk805108 YouTube keçiboynuzu kürü diye geçiyor İbrahim saracoglunun sperm artırıcı ben onu yaptım bilmiyorum