Dün adet günümdü halâ olmadım, 2 gün kala ve bugün test yaptım negatif çıktı, doktor ultrasonla baktı hiçbirşey gözükmedi 🤦♀️ Gerçekten bazı devlet hastanesindeki doktorlar insanla hiç ilgilenmiyorlar hiç birseyde soramadım. Sizce durum ne olabilir?