Dilekahinzen Doğumum sezeyan olcak. İlk gün süt gelmezse kaşıkla mama verdiriyo hemşireler. Kaşık aldım ama mama neyde karıştırılıp veriliyo acaba bunu bilemedim. Siz bunun için bişey aldınız mı