Vitalede yaptırdım berbattı. İlk gebeliğimde Hasan urcuya yaptırmıştım ama maddi açıdan bu sefer gidemedim. Hasan bey 48 dk muayene etti. Vitale de ise girip uzanıp bakılıp kalkıp odadan çıkmam toplam 8 dk. Cihazlar kalitesiz. 500 lira değmez. Bi tane fotoğraf bile vermedi. Berbat.