Gullsenn Arkadaşlar 1 hafta önce Sezeryan oldum. Dikişlerin kenarlarında ip var misinaya benziyor ortasında YÖK doktor gel alalım demişti. Çok korkuyorum dikiş alınırken acıyor mu 😔
Oyaecrinbala Gullsenn Gullsenn sezer yanda dikiş almak yokki canım sezeryanli eriyen iplikle yapiyolar bn 3 buçuk sene önce oldum dikiş fln aldirmadim şuan olan hic bir arkadaşım da aldırmadı
Elifdilara Gullsenn hayır canım.benimkide aynıydı.sadece bastaki ve sondaki ipleri kesti neşterle.acitacak bisey yapmiyor yani.
Gullsenn Esomami çoğu da öyle diyor benim görünen ipler misinaya benziyor plastik gibi erimiyor demek ki kendiliğinden 🤷🏻♀️🤔
Sumeyraaaa Gullsenn benımde oyleydı cnm sadece ucları gorunıyordu ama 15 gun sonra saglık ocagında dıkısklerımı almıstım bende cok korkmustum ama korkulacak bısey yok sadece hafıf ıpı ıcınızden cekıyo hafıf gıdıklama gıbı bı hıs oluyo.
Esomami Gullsenn duser seninde benimde erimedi ama dikis alinma yok dendi hastanede 3 gun yatarken pansumanda sormustm
Serapca Gullsenn dikişlerden ziyade kontrol amaçlı çağırmıştır o eskiden di dikiş alma şimdi kendiliğinden düşüyor kontrole korkma gitmende fayda var enfeksiyon var mı yokmu yara yeri kontrolü yapıyor ultrasonla muayenenide yapar rahatlarsın hem 😊