Alyamomm Ronya tercih etmesemde kötü bir isim değil güzel bir isim tek başına güzel iş dalgaya kalırsa oğlumun adı Ege okulda Ege universitesi Ege Denizi ac kucaginida yüreğim falan her isimle dga geçiliyor benim ismim Merve bana ilk okulda bir arkadaşım merdiven diyordu ne alakysa🙈