Merhaba pazar günü erken doğum yaptım epiduralsiz normal doğum belim sırtım ve enseme ara ara ağrı saplanıyor yürürken iyiyim oturduğum da oluyır genelde ve stresli olduğumda olduğunu Farkettim çok rahatsız edici henüz yeni olduğu için mi sizde de oldu mu