Esraliiii Honeymom17 parlama bizde de var sol tarafta dün kardiyoloji gittim çok şükür bebeğimin kalbinde bir sorun yok canım gecici olabiliyor dogumdan sonrada gecebiliypr benim ikili test riskli çıkmıştı Dr yüzde 90 saglıklı bebeğin dedi
Honeymom17 Esraliiii detayli doktoru parlama dedi arastirdim o kadar tam.kendimi rahatlaticam derken bugun fetal eko cekildim delik var dedi 😭😭😭
Honeymom17 Syd53 canim ondan sonra baska doktora gittigimde hepimizin anne karninda deligi oluyor sonra kapaniyor korkma demisti simdi 1aydir gitmiyorum haftaya muayenem var ilk sorucagim sey delik ve parlaklik. Ama o zaman icin doktor hic korkma demisti
Syd53 Honeymom17 bi beni mi korkuttular dün devlet hastanesinde asistanlar vardı detaylı da kalpte delik var dedim cihaza bakarken bi tuhaftı kız sonrasında kalp için doktora gidiyormusunuz filan dedi bişey mi var dedim ben bişey söyleyemem dedi allahım dedim ya 🙏🏻
Honeymom17 Syd53 benimde cocuk kardiyom biraz tuhaf gibiydi ama kadin dogum doktorum rahatlatti biraz
Syd53 Honeymom17 benimde doktorum bişey olmaz doğumdan sonra baktırırz dedi ama insan gene de endişeleniyor yorumlara da bakıyorum herkes doğumdan sonra gitmiş genel olarak