Pltkbra Hanımlar 6haftalik hamileyim az birşey kahverengi leke gördüm hastaneye gitmeli miyim bundan önce iki kurtajim oldu
Byn123- Pltkbra Bende de olmuştu canım doktora gittim progestan başladı 2 haftaya yakın sürdü o süre zarfında sürekli dinlendim sırt üstü yattım kendimi çok yormadım doktorun verdiği ilacı kullandım çok şükür geçti ve şu an herşey yolunda darısı sana inşallah
Pltkbra Normalde hamile olduğumdan beri akıntım var sabah lavaboya gittiğimde akıntıyla beraber biraz kavrengi leke gördüm geçen hafta gittiğimde kese. Yeni gorunmustu normalde önümüzdeki hafta kalklp atışı için gidecektim ama böyle birşey yaşadım
guzelanne01_ Pltkbra evet canım git benimde oldu benim doktorum adet kalıntısı dedi tedbir amaçlı dupnoston verdi kanamanın her türlüsü önemlidir git için rahat etsin
guzelanne01_ Pltkbra korkacağın bişey yok canım sakin ol başına gelmeyen yok 10 kadından 8 inin başına gelmiş hamd olsun bişey olmaz doktorada git tedbirini al takdir Allahın
Pltkbra Hastaneden geldim kizlar hepinizden Allah razı olsun bı sikti yok şükür bebeğimi gördüm kalp atışı da var ama daha yeni olduğu ivin dinleyemedim Allah’a şükürler olsun
Aryaaydmr Byn123- benim de 9 haftalık kahverengi ve pembe karışık akıntı geldi bayağı korkarak ağlayarak hastaneye gittim doktor progestan verdi vajinadan kullanılacak normalde ağIzdan alınıyormuş ama kanama olduğu için vajinadan dedi
Byn123- Aryaaydmr evet bazıları vajinadan kullanıyormuş duymuştum bunu ama ben ağızdan kullanmışım yani doktorum öyle demişti
Annelikdeneyimi Bnde 10 haftayım haftada bi gün lekelenmem oluyor kahverengi doktor bebek iyi diyor progestan kullanıyorum ama bi düşüğüm var buda oyle olacak diye öyle korkuyorumki artk psikolojim alt üst oldu acaba kanama olacakmı diye düşünmekten