Sürekli böyle ekranı kaplayan reklam mı çıkacak? Bu yana kaymış hali bide ilk başta tam ortada çıkıyor ya o kadar kötü ki uygulamayı silme noktasına geldim, postların arasına da reklam koymuşsunuz tamam tabiki sizde kazanın ama abartmaya gerek var mı acaba