Mrtgn Merhaba yeni anneler heyecanlı bekleyişlerimizi tecrübelerimizi paylaşalım kaç haftalıksınız biz 5+5 💖
Mrtgn iremipek aynıyız 🤗💕 bizde keseyi gördük gecen hafta benim diş problemim var ilaç danışmak için uğramıstım gel bakalım hemen dedi keseyi gördük normal randevum bugündü bugün tekrar gidicem bakalım 😍
hllkrdmn09 Bizde yeni öğrendik sat a göre 4+0 beta hgc dün 250 idi. 3 kayıptan sonra bu sefer inşallah sağlıkla kucağa almak nasip olur.
Mrtgn hllkrdmn09 yaaaa çok miniiik Allah can versin inşallah sağlıkla kucağına al iyi düşün olumsuz hiçbirşey düşünme bol bol dinlen Allah yardımcı olur 💕
Lavinia1924 Mrtgn canım dış için ne dedi doktorun benimde problem var ve akşamdan beri agriyo disim ama doktora daha danisamadim dişciyede gitmedim korkuyorum apse yapip bebeğe bi zararı olcak diye
iremipek Ben biraz geç gitmek istedim o yüzden bugüne randevu aldım eşim de izinli olduğundan Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim kucağımıza almayı eli ayağı düzgün aklı fikri yerinde önce Rabbine hayırlı kul sonra devletine milletine hayırlı insan annesine babasına da hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah🙏🏻
Mrtgn Lavinia1924 benimde apse yaptı o iltihap bebeğe daha cok zarar verirmiş hiç bekleme git ağrı kesıcı antıbıyotık kullandım hiçbir zararı yok dedi doktorum ağlaya ağlaya içtim Allaha şükür bizde iyiyiz dişimde iyi ihmal etme
548262 Gdg B-P-R ben de 9haftalığım doktorunuz diğer randevuya ne zamana çağırdı acaba doktorum söylemeyi unuttu sanırım bana😸