Meri11 Elele baby sayfasından park yatak sipariş verdim dün. Diğer markalara göre daha uygun geldiZ sinekliği organizeri hediye yatağı filanda vardı. Kullanıp memnun olan olmayan var mı
bilgeka Meri11 ben de aldım madre anne yanı olanı kulumu çok basit, henüz kullanmadım ama oldukça kullanışlı görünüyor safyadan uyku setini de aldım çok tatlı oldu :)
Daffyy Meri11 daha kullanmadık ama bende aldım. Yatağı biraz ince ben farklı bir yatak aldım içine. Beşik gayet kaliteli ama
Udu Meri11 valla kurduk duruyor odamizda miss gibi gayet kullanişli ve geniş. oğluşumu bekliyor 🤗 alacaksaniz kesinlikle tavsiye ediyorum sallanma ozelligini aktif edersenizde cogu besikten cok daha iyi sallaniyor
Daffyy Meri11 ayrı oluyor yatak direk hediyesi uyku setinde yorganı yastığı nevresim takımı var. Aldım ama kullanmam ben içi elyaf olduğu için önerilmiyormuş 😊
Meri11 Daffyy yaaa yatağın içi elyaf olduğu iÇin önerilmiyor demek. Peki siz ne aldınız ne marka aldınız acaba bende değiştireyim onu kullanmayayım. Ne zararı varmış bebeğe
Meloo14- Daffyy benim annem de yün yorgan yapmak istedi o yüzden en zararsız ve en sıcak tutanı bence :)