Merhabalar ;
Benim en son regl tarihim 13 Kasım dı yumurtalamam 22 ve 28 arasıydı tam yüksek olan 27 ydi ve 19 22 ve 27 yi değerlendirdik adetim bi daki ay 11 i falan gösteriyor bu ay yani ovulasyon testi denedim 30unda fakat yumurtlama bittiği halde ikinci çizgide çıktı pozitif gibi yumurtlamam bitti çünkü 27 sinde baya baya sümük gibi akıntım vardı o gitti şimdi ara ara beyaz şeffaf akıntı geliyo be bel çevremde aşırı ağrı var birde ishal bu ikinci gebeliğim olcak olur sa bir kızım var ikincis düşük yaptım kürtaj olmak zorumda kaldım baya geçti üstünden bir buçuk sene olcak sizce test için erken mi ilk gebeliğimi hatırlamıyorum dört sene oldu bilemedim açıkçası kafam durmuş gibiyim hatırlayamadım birde diş eylerim çok çekildi bana akıl verir misiniz