melegimhosgeldin1 Sürekli reklam ve Ekrana girince donma oluyo uygulama kaşığı Reklam zaten heryerde Dönüyo Nasıl düzelecek bu
Tubatgn melegimhosgeldin1 Merhaba annemiz, şu an bir reklam çalışması sürmekte. Sorunun farkındayız dün ilettik bizlerden 1-2 gün süre istendi bazı çalışmalar yapılıyor reklamla ilgili. Anlayışınız için teşekkür ederiz💜
dtml Valla bugün reklam kapatmaktan bakamadım ben de doğru düzgün bir şeye. Bir de ekranın yarısında çıkıyor kapatma kısmı da gözükmüyor çıkıp geri giriyorum
Papatyaa_01 Benimde klavye gelmiyor gelsede yazmıyor yazsada ya eksik ya fazla yazıyor yazdığımı silmiyor geceden beri