Brcnkcsy66 Arkadaşlar 36.haftadayım ve merak ediyorum normal doğum da en çok nasıl bi acı hissediyosunuz yanı alt tarafınızmı beliniz mi karnınız mı kasıkmı neresi ağrıyo nası bi ağrı bu çok merak ediyorum korkuyorum