nursen9- canım ben sleepy natural aldim bezi. 1 paket aldım sadece. Çünkü iyi gelip gelmediğini test edip ona göre farklı beze geçerim diye düşünüyorum. Seninle günümüz aynı. Islak mendil yerine de pamuk düşünmüştüm sonra çevremdekiler kışın uğraşamazsin, ilk yaptiği kakalari temizlemek zor oluyor falan dediler. Öneri olarak ıslak mendili yıkayıp kullan en azindan dediler. Ben de izotonik sulu olanların iyi oldugunun bilgisini edindim. o yuzden de molfix izotonik sulu olandan aldim 12 paket. Bi deneyecegim. Bunu yikamaya da gerek yokmus sanirim bakalim