Meltemm123 Bugun doktora gittim kızlar kan pırtılaşması var benim 32 haftalık gebeyim aspirini kesti bugun doktorum sizce nasıl aranızda olan varmı
VahideEktirir Benm başıma gelmedi ama duydugum kadarıyla kan sulandıgı için fazla kan kaybı olmasın dye bi süre önceden kesiyolar dye duydum 🤷🏼♀️
emine35 Bende centik çıktı diye 18. Haftada başladım 32 de biraktirdi Dr um aynı şekilde ve biraktigimda sorun çözülmüş zaten
MerveBeyza Ben iğne kullanıyorum canım pıhtılaşma için doğuma bir hafta kala kescez dedi 35. haftadayım haftasonu kontrole gitcem bilmiyorum ne zaman kestircek
Serapca Hem clexane hem ecopirin kullanıyorum Doğumdan 1hafta önce keseriz dedi Dr muz ama bi bildiği vardır telaşlanmayın
Tuos2306 Serapca canım merhaba. Bende aynılarını kullanıyorum. Ecoprini 36. Haftada kesicez. İğneyi doğuma kdr kullanıcam. Sen nezaman kesiceksin tam olarak ? Kaç haftalıksın birde :)
Serapca Tuos2306 canım 35 +5 teyit Doğuma 1gün kalaya kadar kullan dedi 2hafta sonra kontrol var sorcam tekrar 🙄
Tuos2306 Serapca ecopirinidemi doguma 1 gün kalana kadar kullancaksın canım ? Sorunca benide etiketler misin canım :) maşallah bizde 33+1 iz :)
Figendogan 19. haftada iki tarafli centik görüldü ve asprin baslatildi 34. haftamda Doktorum birakmami söyledi zaten düzelmisti coktan.. simdide dogumu bekliyoruz son 6 gün insallah 💙🙏🏻
Tuos2306 Figendogan maşallah Allah kolay dogumlar sağlıklı yavrucak nasip etsin :) dogumunuzu okuruz inşallah :)
Serapca Tuos2306 tamam inş canım 😉 daha önce bi konusu geçti 4tane düşükolunca riske atmayalım kullan sıkıntı olmaz demişti inş olmaz 😊