adn111 Yoyko city Seyehat sistem 3in1 bebek arabası almayı düşünüyoruz sizce nasıl kullanan var mı daha önce
Tbsra95 adn111 ben kullandım biraz ağır ve kaba ama süper rahat gidiyo diğer herseyi harika idi aracınız varsa aptt asansörlü ise sıkıntı yaşamazsın
Snmm5 adn111 bende aldım ama henüz 3 ayım var doğuma 😊 yorumları çok okudum YouTubedan videolar izledim öyle karar verdim açıkçası
adn111 Snmm5 ben de yorumları çok iyi olduğu için almayı düşündüm canm hayırlı olsun sizede güzel günlerde kullanin🥰
Tbsra95 adn111 rahat o tarz seyleri bana neden zor oldu aprt indir cıkar aracım yoktu anca hamal gibi taşıyordum arac olunca arabada bırak cık evine mesela onun için sordum