3 hafta önce düşük yaptım evde kürtajı kabul etmedim ultrason düşmüş birsey yok dedi beta değerine baktı 730 hala çok yüksek kürtaj onericem dedi haftaya 2 gün sonra tekrar kan ver dedi o zamanda 500 çıktı 1 hafta geçti daha kan vermedim sizce tekrar cikmxa demi beta değeri bence tamamen düştü sizce değer sıfırlandı mi