Frhnn bende hap yutamayangillerdenim canım sana nasıl içebildiğimi söyliyeyim ben genelde şişede içiyorum soğuk su olarak içiyorum ılık su ilaçla birleşince midemi bulandırıyor gibi . Tam dilimin ortasına koyuyorum şişeyi birden dikliyorum ağzıma bol su ala ala içiyorum ayakta içiyorum bide kolay gidiyomuş gibi hissediyorum. Böyle böyle bütün hapları bi şekilde içtim çok şükür