Sennuraslmelek Rutin kontrol için soruyorsunuz sanırım. Gebeliğim kanda belli olunca sağlık ocağına bildirmeye gittiğimde sağlık ocağında kan alıp büyün değerlerime baktılar. Hastaneye ilk keseyi görmek için doktora gittiğimde de ordada bütün değerlere bakmak için kan aldılar. Geçen hafta ikili tarama testinin sonuçlarını göstermek için gittiğimde kan alıcaklarını tahmin edemedim kahvaltı edip gitmiştim tok olduğum için kan alamadılar. Bu ayın 16’sında randevum var o zaman sabah erken ve aç gel kan tahlillerini yapalım dediler. Sanırım ayda bir kontrole gittikçe kan tahlillerini yapıyolar.