Kızlar 25 kasım da adet oldum dün 7. Günüm sabah kalktığımda baş donmem oldu ıhtımal vermedım ama yine de kaset Test alıp yaptım anında 2 cızgı çıktı gıttım kan verdım dün 213 çıktı beta bugün adetın 8. Günü hafıf kahverengı lekelenmem devam edıtor doktora gıttım dış gebelık olabılır dedi baktı göremedi kimyasal da olabılır dedi yarın tekrar kan verıcem adet gördüğün ıcın normal degil dedi ama üstüne görme diye bişey var diye bılıyorum.. bu durumu yaşayan var mı ?