Kızlar ilk çocuğumda direkt suyum geldikten sonra sancım gelmişti. Şuan ikinciye hamileyim 36+2 dün gece aşırı sancım oldu adet ağırısı gibi. Sanki bebek kendini aşağı ittiriyordu, bebek hareketliyken çok sancı oluyor. Sonra uyudum şuan bayağı geçti sadece bel ağrım biraz üşütmüş gibi.
Gerçek sancı mı yalancı mı ayırt edemiyorum. Yardımcı olur musunuz?