Peri_kizi Kizlar 13+1 bugün kontrole gittim ama cinsiyeti söylemedi ne zaman söyler acaba sizin doktorunuz kacinci haftada söyledi
Hadya Peri_kizi Benim 12.haftada belli oldu canım ve hiç değişmedi,senin ki göstermemiş demek ki 😊 artık bir sonra ki kontrole kadar sabredeceksin.
Aysesen19 Peri_kizi 10. Haftada kıza benziyor dedi bugün 12 haftalık olduk bakalım kesinleşir diye düşünüyorum bende merak içindeyim
gokturkmom Doktordan doktora değişiyor birazda 13+4 de doktor belli değil daha küçük demişti pek memnun değildim zaten 13+6da doktor değiştirdim erkek dedi
Peri_kizi Bebeto1 kesinleşmesi gerek canım benim ilk çocuğumu 12 haftalıkken öğrendim ama bunda öğrenemedim iki hafta sonra tekrar kontrolüm var inşallah o zman ogrenirim