22 haftalık olduk pozisyon uygun değil dedi doktor cinsiyetini göremedik bu haftalarda böyle yaşayan oldumu? ama sanki kız gibi de dedi sonradan kesin diyemem erkek de olsa bu pozisyonda olsa yine göremezdim dedi bende soranlara kız diyelimmi dedim kesin diyemem ben bekleyelim dedi.. böyle yaşayan varmı cinsiyeti ne çıktı sonrasında