Deletedmom_1003 Ya 47 günlük nasıl bir çiş yapma biçimi var gerçekten anlamıyorum bezini açıyorum beklesemde beklemesemde hemen açık anı bekliyor çişini çarşafa yorgana ağzına yüzüne üstüne başına dik bir şekilde yapıyor herşeyi geç ağzına değdi bu sefer belki tatdı o an göremedim üstünde olduğunu farkedince anladjm ne yapıcam ben şimdi tatdıysa allahımmmmm ya
Hadya Deletedmom_1003 Panik yapma canım minnacık bi damladan bi şey olmaz ki.Bebek likir likir içmedi ya çişini 😅
219Eyll Deletedmom_1003 ağzına değdiyse bile endişelenecek bişey yok .idrar ilk çıktığı zaman sterildir mikrop barındırmaz .bekledikçe mikrop oluşur .
guzelanne01_ Deletedmom_1003 canım ilk idrar o asit filan yada mikrop yok yüce rabbim ne güzel yaratıyor herşeyi bilerek bıngıldak koyuyor Düşse bebek o dengeyi sağlıyor Ne büyük🤲🏻
Deletedmom_1003 Hadya ayyy bir paniğim ya özellikle ağzına değen şeylerde kötü oluyorum mikrop kapar diye
Tuntun Deletedmom_1003 korkma canım onun çişiyle bizimkisi bir değil ki sadece mama ya da süt emiyor bir şey olmaz
mertveannesi2211 Deletedmom_1003 🙂 onbir günlük olduk beş altı defa aynı şeyi yaşadım ilk gün zaten ağzına denk geldi sonraki actigimda agzina degil ama yuzune denk geldi masallah simdiden kendine,bana,anneannesi ne,halasina isedi altını açmaya korkuyorum artık
Melekg Bezi yavaş açın yapacağı zaman hemen kapatın öyle çözüm bulmuştum ben erkekte pipi şişiyor anlaşılıyor ama kızda nasıl olur bilmiyorum