Melis688 Kızlar merhaba ben 5+3 haftalık gebeyim değerim 1800 cumartesi doktora gidicem kese görürmüyüm???
melikeyldz_05 Melis688 bende bugün gideceğim İnşallah görürüm ben 14 le öğrendim 2 gün arayla 3 gün kan verdim doktorum 10 gün sonra gel ddi bakalm İnşallah değerlerim iyidir keseyi görürüm
guzelanne01_ Melis688 geç döllenme olmadıysa görürsün canım ben geç döllenme olmuşum 6+6 da gittim normalde bebeğin görünmesi kalp atışı olması gerektti ama değilmiş 5+4 olarak baz alındı ve keseyi gördük sadece