melikeyldz_05 Kızlar Allah izin verirse saat 1 de muyanem var Beta 14 iken öğrendim 2 gün arayla kan verdim doktorum 10 gün sonra gel demişti bugün gidiyorum İnşallah değerlerim güzeldir. 5+1 olduk bugün kese gözükür mü ? Dualarınızı Bekliyorm 🤲
Sib2669 melikeyldz_05 merhaba hayırlı olsun değişiyor herkesin hamileliği bir değil malesef ilk gebeligimde 5. Haftada kese görüp 6. Haftada kalp atışını duymuştum ama bu gebeligimde 7+3 haftalıkken kalp atışını duydum her gebelik farklı inşallah keseyi görüp bebisinizin kalp atışını duyarsınız tekrar hayırlı olsun 💕